Serratia marcescens Bacteremia Prześledzona nefrotowi ad

Od października 1998 r. Do 11 marca 1999 r. 16 kolejnych pacjentów otrzymało bakteriemię S. marcescens, a CDC zostało zaproszone do pomocy w zbadaniu tego wybuchu choroby. Po rozpoczęciu naszego badania stwierdzono, że 26-ty pacjent miał bakteriemię S. marcescens. Celem naszego badania było określenie zakresu problemu, określenie źródła i czynników ryzyka oraz wdrożenie środków kontrolnych. Metody
Określanie trendów w czasie
Dokonaliśmy przeglądu zapisów mikrobiologicznych szpitala dotyczących zakażeń krwi wywołanych przez gatunki Serratia i inne bakterie Gram-ujemne od lipca 1996 r. Do marca 1999 r .; Następnie porównaliśmy wskaźniki bakteriemii w okresie epidemii (od 30 czerwca 1998 r., do 21 marca 1999 r.) i przed okresem epidemii (od lipca 1996 r. do 29 czerwca 1998 r.). Opisano również gatunki Serratia wyizolowane z tkanek innych niż krew w okresie epidemii.
Definicja i ustalenie przypadków
Przypadek został zdefiniowany jako jakikolwiek przypadek bakteriemii S. marcescens u pacjenta w oddziale intensywnej terapii chirurgicznej szpitala, który został zdiagnozowany w czasie epidemii. Przypadki zidentyfikowano przez przegląd danych dotyczących kontroli zakażeń, mikrobiologii i dokumentacji medycznej.
Case-Control Study
Aby zidentyfikować, którzy pacjenci w oddziale intensywnej terapii chirurgicznej byli narażeni na ryzyko bakteriemii S. marcescens, porównywaliśmy pacjentów z taką bakteriemią (przypadkami pacjentów) z losowo wybranymi kontrolami (pacjenci, którzy przebywali na oddziale intensywnej terapii chirurgicznej szpitala przez co najmniej 48 godzin podczas okres epidemii bez nabycia bakteriemii Gram-ujemnej). Oceniane czynniki obejmowały cechy demograficzne i kliniczne pacjentów oraz ekspozycję na urządzenia, procedury i leki. Nasilenie choroby oceniano za pomocą oceny ostrej fizjologii i chronicznej oceny zdrowia (APACHE II), 10 ustalonej w ciągu 24 godzin po przyjęciu na oddział intensywnej terapii chirurgicznej. Aby ocenić narażenie na pracowników służby zdrowia, ustaliliśmy, którzy lekarze, pielęgniarki i terapeuci oddechowi mieli kontakt z przypadkowymi pacjentami i kontrolami, jak udokumentowano ich podpisami w dokumentacji medycznej. Zebrano dane dotyczące narażenia dla pacjentów będących przypadkami od momentu przyjęcia na oddział intensywnej terapii chirurgicznej do czasu rozpoznania bakteriemii S. marcescens. Dane dotyczące narażenia na kontrole zostały zebrane od momentu przyjęcia na oddział intensywnej terapii chirurgicznej do mediana długości pobytu, w którym bakterie S. marcescens zdiagnozowano u pacjentów (siedem dni) lub do czasu wypisu z oddziału intensywnej terapii chirurgicznej , jeśli kontrola pozostała w jednostce przez mniej niż siedem dni.
Przegląd procedur i badań mikrobiologicznych
Przeanalizowaliśmy procedury farmacji i zasady i praktyki kontroli zakażeń w oddziałach intensywnej terapii chirurgicznej i terapii oddechowej.
Izolaty S. marcescens od pacjentów z przypadkami przesłano do CDC w celu potwierdzenia gatunku, oznaczenia wrażliwości na środki przeciwdrobnoustrojowe i elektroforezy w żelu polowym pulsacyjnym standardowymi metodami. 17 marca 1999 r. Uzyskano od wszystkich pacjentów w chirurgicznej hodowli tchawicy lub moczu. oddział intensywnej terapii, aby zidentyfikować osoby z kolonizacji
[patrz też: przystosowanie roślin do życia w wodzie, gnozja, typy wiązek przewodzących ]
[podobne: hartowanie powierzchniowe, wiązki przewodzące, wiązka przewodząca ]