Serratia marcescens Bacteremia Prześledzona nefrotowi ad 6

Marcescens tylko u z 22 pacjentów, którzy byli wówczas na oddziale intensywnej terapii chirurgicznej. Ponadto ponad 50 kultur środowiska wykonanych przez personel szpitala w okresie epidemii było ujemnych dla gatunków serratia, podobnie jak wszystkie 19 próbek wody. Próbki wlewów dożylnych podawanych dwóm pacjentom odzyskiwano w momencie wystąpienia objawów bakteriemii. S. marcescens i E. cloacae wyizolowano z hodowli infuzji fentanylu jednego pacjenta (Pacjent 21). Hodowle wlewu dopaminy podawane w tym samym czasie pacjentowi były jałowe. Kultury infuzji fentanylu od drugiego pacjenta (Pacjent 24), który dokumentował bakteriemię zarówno z S. marcescens jak i E. cloacae, dały E. cloacae w szpitalnym laboratorium mikrobiologicznym i E. cloacae i S. marcescens w CDC. W przeglądzie bazy danych systemu do zgłaszania zdarzeń niepożądanych w ramach Food and Drug Administration nie udało się zidentyfikować doniesień o skażeniu wewnętrznym tego produktu od lipca 1998 r. Do marca 1999 r. Kultury nieotwieranych ampułek z fentanylem były sterylne. Z 25 izolatów S. marcescens od pacjentów, którzy zostali wysłani do CDC, 24 miało podobne wzory w elektroforezie żelowej w pulsującym polu. Jeden pacjent miał izolat o unikalnym wzorze; ten pacjent był jedynym, który nie otrzymał ciągłego fentanylu na oddziale intensywnej terapii chirurgicznej. Izolaty S. marcescens hodowane z infuzji fentanylu podawanych pacjentom 21 i 24 były nieodróżnialne od ich izolatów krwi (Figura 3A). Wszystkie siedem izolatów E. cloacae od pacjentów chorych i izolatów z infuzją fentanylu z Pacjentów 21 i 24 było nierozróżnialnych (ryc. 3B). Hodowle z rąk trzech pracowników szpitala, w tym terapeuta oddechowy 18, były negatywne dla S. marcescens i E. cloacae. Dyskusja
Fentanyl, narkotyk opiatowy, około 80 razy silniejszy od morfiny, został użyty jako nielegalny środek 16-18. Nasze badanie sugerowało, że fentanyl podawany w sposób ciągły na oddziale intensywnej terapii chirurgicznej jest źródłem bakteriemii. Liczne dane zidentyfikowały Terapeuta Oddechowego 18 jako najbardziej prawdopodobne źródło zewnętrznego zanieczyszczenia. Był terapeutą oddechowym o najsilniejszym związku z pacjentami z bakteriemią. Niezależnie od naszego badania, pojawiły się doniesienia o prawdopodobnej ingerencji w fentanyl za pomocą Respiratory Therapist 18. Ponadto, próbka włosów z Respiratory Therapist 18 zawierała fentanyl, dokumentujący niedawne połknięcie, wstrzyknięcie lub wlew fentanylu. Po usunięciu terapeuty oddechowego 18 nie było już więcej przypadków bakteriemii S. marcescens.
Inny terapeuta oddechowy rutynowo przydzielony do jednostki intensywnej terapii chirurgicznej, The Respiratory Therapist 3, został zidentyfikowany jako związany z bakteriemią S. marcescens u pacjentów. Niemniej jednak, dokumentacja medyczna ośmiu pacjentów pacjentów została podpisana przez Ochroniarz układu oddechowego 18, ale nie przez Terapeuta Oddechowy 3. Po naszej analizie zaleciliśmy personelowi szpitala, że włosy od tego terapeuty oddechowego i od innych terapeutów oddechowych są znacząco powiązane (P <0,05 przez analiza jednoczynnikowa) z przypadkami bakteriemii S. marcescens na obecność fentanylu [hasła pokrewne: gnozja, mozaika tytoniowa, pasemka caspariego` ] [przypisy: cena monopolowa, napęd psychoruchowy, zespół psychoorganiczny ]