Serratia marcescens Bacteremia Prześledzona nefrotowi ad 5

Marchemente bakterie, na których wykresach rozpoznano sygnaturę terapeuty oddechowego. Porównania dotyczą pięciu terapeutów oddechowych (oznaczonych 3, 11, 13, 16 i 18) związanych z bakteriemią w analizach jednowymiarowych. Analiza danych dotyczących pracowników służby zdrowia była skomplikowana, ponieważ wielu różnych pracowników zapewniało opiekę nad danym pacjentem podczas pobytu pacjenta w szpitalu, a nawet w ciągu jednego dnia w szpitalu. Było to szczególnie prawdziwe w przypadku terapeuty oddechowych (ryc. 2).
Tabela 2. Tabela 2. Wyniki wieloczynnikowej analizy czynników ryzyka dla Serratia marcescens Bacteremia, od 30 czerwca 1998 r., Do 21 marca 1999 r. W analizach wieloczynnikowych tylko otrzymanie ciągłego wlewu fentanylu i otrzymanie opieki od Terapeuty oddechowego 18 lub Terapeuta oddechowy 3 był niezależnym czynnikiem ryzyka bakteriemii S. marcescens. Ponadto, gdy przeprowadziliśmy analizy wieloczynnikowe, w tym tylko 25 pacjentów z przypadkami i 24 kontrolerzy, którzy otrzymywali ciągłe infuzje fentanylem, otrzymanie opieki od Terapeuty oddechowego 18 lub Terapeuty oddechowego 3 pozostało niezależnymi czynnikami ryzyka bakteriemii S. marcescens (Tabela 2).
Niezależnie od naszego dochodzenia, raport został złożony w szpitalu przez pielęgniarkę na oddziale intensywnej opieki medycznej, który był świadkiem terapii dwunastej, manipulującej infuzjami dożylnymi (w tym fentanylem) przy łóżku pacjenta przy dwóch okazjach. Zaobserwowała, że Terapeuta Oddechowy przykucnął przy łóżku (daleko od respiratora) trzymając igłę. Oba incydenty dotyczyły pojedynczego pacjenta (Pacjent 24), a próbki, z których wlewu fentanylu wyhodowały klonowane szczepy serratii i gatunków Enterobacter podczas hodowli. Następnie, Terapeuta Oddechowy 18 zgodził się na testowanie próbek włosów na fentanyl. Próbki włosów pobrane przez personel ze szpitala 26 marca 1999 r. I przesłane do niezależnego laboratorium były pozytywne dla fentanylu. [14] Terapeuta układu oddechowego 18 został umieszczony na urlopie administracyjnym, a jego szpitalna praca została następnie zakończona. 26 przypadek został zdiagnozowany w ciągu trzech dni po usunięciu tego pracownika, a żadne dodatkowe przypadki nie zostały zidentyfikowane w ciągu ponad dwóch lat od opuszczenia szpitala.
Badania mikrobiologiczne i molekularne
Figura 3. Figura 3. Elektroforeza w żelu poliuretanowym z izolacjami bakteryjnymi. Panel A pokazuje izolaty Serratia marcescens. Ścieżki są następujące: ., drabinowy marker wielkości DNA; do 3, S. marcescens izoluje z grupy trzech zakażeń, które wystąpiły ponad rok przed wybuchem; 4 do 6, Pacjenci 2, 3 i 4 (rozpoznani we wczesnym stadium epidemii); 7 do 9, Pacjenci 18, 19 i 20 (określeni później w ognisku); 10 i 11, izoluje z krwi i infuzji fentanylu u Pacjenta 21; 12 i 13, izoluje z krwi i infuzji fentanylu u Pacjenta 24; 14 i 15, izolaty cewnika i otrzewnej odzyskane od innych niespokrewnionych pacjentów po zakończeniu ogniska.
W panelu B porównuje się Enterobacter cloacae izolowany od siedmiu pacjentów z bakteriemią polymikrobiologiczną. Ścieżki są następujące: ., drabinowy marker wielkości DNA; do 7, siedem izolatów krwi od pacjentów przypadku (izolat na ścieżce 7 pochodzi od Pacjenta 24); i 8 i 9, izolaty odzyskane z infuzji fentanylu u Pacjentów 24 i 21.
Nasze kultury nadzoru z 17 marca 1999 r. Zidentyfikowały S.
[więcej w: maszyna do szycia filcu, lewonorgestrel, martwica korkowa ]
[hasła pokrewne: zespół brugadów, medilab świdnica, potencjał oksydoredukcyjny ]