pogotowie stomatologiczne elbląg godziny otwarcia czesc 4

Pełna odpowiedź została zdefiniowana jako zniknięcie przez co najmniej cztery tygodnie wszystkich mierzalnych chorób lub chorób, które można było ocenić, oraz brak nowych zmian. W przypadku choroby mierzalnej, odpowiedź częściową zdefiniowano jako czterotygodniowe zmniejszenie o więcej niż 50 procent w sumie produktów o średnicach przekrojowych wszystkich mierzalnych zmian chorobowych i brak nowych zmian. W przypadku choroby, którą można było ocenić, regresję zdefiniowano jako zmniejszenie wielkości guza przez ponad osiem tygodni, co uzgodnili dwaj niezależni obserwatorzy. Stabilną chorobę zdefiniowano jako zmniejszenie o mniej niż 50 procent lub wzrost o mniej niż 25 procent w sumie produktów o średnicach przekrojów wszystkich mierzonych zmian i brak wyraźnej regresji lub progresji choroby przez co najmniej osiem tygodnie. Postępującą chorobę lub nawrót definiowano jako wzrost o więcej niż 25% w sumie produktów o przekrojowych średnicach mierzonych zmian, wzrost choroby, którą można było ocenić, lub pojawienie się nowych zmian. Wyniki
Pacjenci byli zapisywani od maja 1984 r. Do maja 1987 r. Analiza tymczasowa wykazała, że różnica w przeżyciu między grupami osiągnęła poziom istotności wystarczający do zakończenia rejestracji pacjenta15, 16 W związku z tym badanie zakończono po zapisaniu 180 pacjentów .
Dwudziestu pięciu pacjentów (14 procent) zostało wykluczonych z bieżącej analizy z powodu niekwalifikowalności. Siedmiu pacjentów z każdej grupy leczenia zostało odkrytych jako niekwalifikujące się przed rozpoczęciem terapii. Czterech pacjentów w grupie zostało następnie uznanych za niekwalifikujących się: dwóch z chorobą przerzutową, jedną ze stanem sprawności równym 2 i jednym, u którego dokonano resetu wszystkich mierzalnych guzów. Siedmiu pacjentów przypisanych do grupy 2 zostało następnie uznanych za niekwalifikujących się: czterech z chorobą przerzutową, jedną z chorobą przerzutową i stanem sprawności 2, a dwóch z chorobą w stadium II. Dwóch pacjentów ze stanem sprawności 2, po jednym w każdej grupie, zostało prospektywnie zapisanych, ponieważ ograniczenia ich aktywności były związane z odwracalnymi, nienowotworowymi stanami.
Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka pacjentów. Charakterystykę 155 kwalifikujących się pacjentów przedstawiono w tabeli 1. Nie było znaczących różnic między obiema grupami leczenia w którejkolwiek z wymienionych cech. Czterdzieści sześć procent pacjentów przydzielonych do radioterapii w monoterapii (grupa 2) i 50 procent osób przydzielonych do chemioterapii indukcyjnej (grupa 1) poddano ocenie mediastinoskopowej lub torakotomii podczas ich oceny. Żaden z pacjentów w tym badaniu nie dokończył chirurgicznej resekcji choroby przed włączeniem do badania i żaden pacjent nie był poddany resekcji resztkowej choroby po terapii.
Ryc. 1. Ryc. 1. Przeżycie według grupy leczenia wśród kwalifikujących się pacjentów z stadium III niedrobnokomórkowym rakiem płuca. Linia ciągła reprezentuje grupę i grupę 2 linii otwartej.
Rycina 2. Ryc. 2. Przeżycie bezawaryjne według grupy leczenia wśród pacjentów spełniających kryteria w protokole z grupy B w raku i białaczce. Linia ciągła reprezentuje grupę i grupę 2 linii otwartej
[przypisy: hartowanie powierzchniowe, typy wiązek przewodzących, triamcynolon ]